baner promujący MFI

Przy kawie o innowacjach 2021

Trzeba zrobić pierwszy krok, czyli 7 powodów dlaczego warto robotyzować i czy robotyzacja jest tylko dla dużych?

Data: 22 czerwca 2021 r.

Godzina: 10:00

Paneliści:

  • Jaromir Turlej – Prezes CONTROL-SERVICE
  • Mateusz Biega – Członek Zarządu Dynamotion Sp. z o.o.
  • Mateusz Czerwonka – Ekspert ds. robotyzacji procesów przemysłowych, ASTOR
  • Renata Poreda – Manager ds. komunikacji marketingowej i PR, ASTOR

Nie od dziś wiadomo, że wygra ten, kto potrafi się dostosować. A fakty są takie, że aby nie zostać w tyle za konkurencją, trzeba inwestować w technologie. Wiemy, że temat automatyzacji  przemysłowej, robotyzacji  to temat szeroki i trudny w szczególności dla MŚP  – dlatego podczas warsztatu postaramy się, aby nasze doświadczenie oraz praktyczne porady i wskazówki był inspiracją do działania i podjęcia pierwszego kroku.

  • Brak wiedzy powstrzymuje ponad połowę firm przed decyzją o automatyzacji. Jak łatwym procesem ona jest? Od czego zacząć?
  • Jak płynnie włączyć nowe technologie w pracę fabryki czy zakładu produkcyjnego?
  • W jakie technologie zainwestować?
  • Co to jest Proof of Concept  i dlaczego warto go uwzględnić w planowaniu inwestycji?
  • Gdzie szukać technologii odpowiadającej na potrzeby firmy ?
  • Jakie są minimalne środki finansowe na start?

Na te pytania odpowiedzą eksperci ASTOR oraz zaproszeni Goście – reprezentanci firm integratorskich, które wdrażają automatyzację i robotyzację w firmach produkcyjnych oraz użytkownicy końcowi, którzy zdecydowali się na inwestycje.

Google Ads dla lokalnych biznesów

Data: 22 czerwca 2021 r.

Godzina: 12:00

Paneliści:

  • Krzysztof Marzec – CEO, DevaGroup
  • Karolina Kawulka – Specjalista SEM, DevaGroup

Nie ma Cię w Internecie? To znaczy, że nie istniejesz. O ile w przypadku przysłowiowego Kowalskiego to może jeszcze nie ten etap, to jednak gdy popatrzymy z perspektywy firmy obecność w sieci to przysłowiowe „być albo nie być”. I nie chodzi tylko o posiadanie własnej strony www. Dzisiaj to niewystarczające minimum. Internet to nieskończone możliwości prezentacji, sprzedaży, reklamy, budowy marki i kontaktu z klientem. Granicą jest własna pomysłowość i budżet, którym dysponujemy. Wyjść musimy jednak od poznania możliwości jakie dają nam współczesne narzędzia.

Prelegenci podczas panelu zdradzą jak zaplanować działania reklamowe oraz uchylą nieco warsztatu specjalisty SEM, czyli osoby zajmującej się reklamą w wyszukiwarkach. Omówią najważniejsze zalety reklamy online i powiedzą o pułapkach, które są najbardziej kosztowne dla biznesów stawiających pierwsze kroki w sieci. Wyjaśnią jak zacząć, jak rozwijać obecne działania, a także jak doszkolić się z umiejętności cyfrowego marketingu i analityki.

Ochrona przed cyberzagrożeniami

i bezpieczne narzędzia do pracy zdalnej

Data: 22 czerwca 2021 r.

Godzina: 14:30

Paneliści:

  • Magdalena Mikołajczyk – Collaboration sales specialist, Cisco
  • Szymon Sokołowski – Sales engineer, Cisco

Podłączone do sieci smartfony, komputery i tablety od wielu lat są nieodłącznym elementem życia osobistego i pracy zawodowej. W czasie pandemii przekonaliśmy się jak są one niezbędnymi narzędziami home office. Jednak przenoszenie do sieci kolejnych aspektów naszej pracy i naszego życia nieustannie przyciąga uwagę tych, którzy w łatwy sposób chcą to wykorzystać. Sieć, i znajdujące się w niej nasze dane, coraz częściej stają się celem ataków hakerskich. Ich utrata może być dla nas katastrofalna w skutkach. Należy również pamiętać, że poleganie na narzędziach online w różnych aspektach prowadzenia biznesu – od mediów społecznościowych i marketingu e-mailowego po przechowywanie danych o pracownikach i klientach w chmurze – nakłada na nas także obowiązek ochrony tych informacji.

Podczas warsztatu poruszone zostaną kwestie dotyczące m.in. narzędzi do wygodnego i bezpiecznego współdzielenia plików, ochrony danych, darmowych i bezpiecznych narzędzi służących grupowej komunikacji firmowej. Dowiemy sie również o jakich zabezpieczeniach należy zawsze pamiętać.

Prelegenci

foto Jaromir Turlej

Jaromir Turlej

Prezes Control Service. Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki, kierunek: Elektrotechnika, specjalność Automatyzacja Procesów Technologicznych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

W 2001 roku założył własną firmę – Control -Service, której celem jest wzmacnianie nie tylko swojej konkurencyjności na rynku, ale przede wszystkim klientów, z którymi Control Service współpracuje. Dostarcza rozwiązania umożliwiające automatyzację, optymalizację i monitoring procesów produkcyjnych.  Innowacje, które automatyzują i usprawniają pracę – to sfera, w której firma się rozwija i doskonali. Do grona jej klientów należą  m.in. Grupa Carlsberg, Grupa Azoty, ZGH Bolesław, Philip Morris, Śnieżka, Kompania Piwowarska, Orlen, Enea, EDF czy Coca Cola.

Firma wdraża nowoczesne technologie nie tylko u dużych klientów korporacyjnych. Z jej pomocy równie często korzystają właściciele małych i średnich biznesów, dzięki czemu zdobywa cenne doświadczenie w realizacji różnego typu zleceń, które wymagają różnorodnego i elastycznego podejścia.

Tylko w ciągu  ostatnich 5 lat firma wykonała ponad 350 systemów sterowania, dedykowanych przede wszystkim przemysłowi chemicznemu, spożywczemu, budowlanemu, hutniczemu, samochodowemu czy i wodnokanalizacyjnemu.

foto Mateusz Biega

Mateusz Biega

CEO w DYNAMOTION sp. z o.o., specjalista ds. automatyzacji procesów pakowania. Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej na kierunku Automatyka i Robotyka.

Od 2017 roku tworzy StartUp DYNAMOTION sp. z o.o. ,w ramach którego pomaga firmom produkcyjnym z sektora FMCG transformować procesy pakowania zbiorczego do Przemysłu 4.0.

Specjalizuje się w automatyzacji maszyn pakujących wysokich wydajności, na co dzień współpracuje z firmami produkcyjnymi wspierając je w projektach zwiększania konkurencyjności produkcji oraz zwiększania innowacyjności parku maszynowego poprzez wdrażanie najnowszych technologii z obszaru techniki napędowej. Kierował projektem opracowania prototypu maszyny grupującej w ramach programu akceleracji StartUp’ów KPT ScaleUp.

foto Renata Poreda

Renata Poreda

Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Absolwentka podyplomowych studiów w zakresie Public Relations (UJ) oraz Marketingu w sieci (WSE im. ks. J. Tischnera). Ukończyła prestiżowy program brytyjskiego instytutu „The Chartered Institute of Marketing”.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami. Zawodowo interesuje się marką osobistą. Fascynują ją rozmowy z ludźmi, głównie w formie wywiadów. Prowadzi gale i konferencje. Jest też autorką konceptów kreatywnych kampanii komunikacyjnych.

Obecnie pracuje w ASTOR, firmie, której celem jest wprowadzić firmy produkcyjne w świat Przemysłu 4.0 dzięki automatyzacji, robotyzacji i digitalizacji. Ważnym aspektem działań ASTOR jest humanistyczny wymiar transformacji, w myśl propagowanego motta  #chodzioludzi oraz gdzie technologia spotyka człowieka. Odpowiada za wizerunek marki, kontakty z mediami, działania Public Relations. Komunikacyjnie wspiera także działania z zakresu Employer Branding oraz CSR.

Redaktor naczelna pisma Biznes i Produkcja adresowanego dla kadry kierowniczej i zarządzającej w firmach produkcyjnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie zainicjowała i zorganizowała jedną z edycji PR Regionów. Prywatnie interesuje się psychologią, szczególnie behawioralną, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega.

foto Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.

Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce.

Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego ponad 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.

foto Karolina Kawulka

Karolina Kawulka

Certyfikowana specjalistka Google Ads i Google Analytics w DevaGroup. Absolwentka Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej, z branżą marketingu internetowego związana od pięciu lat. Główną jej specjalizacją są kampanie dla e-commerce, jednak podnosi kompetencje nieustannie szukając nowych wyzwań w różnych branżach (i kampaniach). Google Tag Manager to jej ulubiona zabawka, a dzięki stosowaniu go u swoich klientów jest w stanie podołać nawet najcięższym optymalizacjom kampanii.

Fanka analityki i dobrze wykonanych kampanii. W pracy kieruje się zasadą „Dobry kontakt z klientem do podstawa”.

foto Magdalena Mikolajczyk

Magdalena Mikołajczyk

Collaboration Sales Specialist Cisco. Ekspert w zakresie technologii komunikacyjnych i projektowania hybrydowych miejsc pracy.

Specjalizuje się w planowaniu strategicznym, ocenie innowacyjności przedsiębiorstw oraz zarządzaniu cyfrowym. W latach 2016 – 2019 członek międzynarodowej grupy sektorowej Intelligentne Energie działającej w ramach sieci Enterprise Europe Network Komisji Europejskiej.

Była Koordynator projektów ds. inwestycji zagranicznych i współpracy międzynarodowej, a także eskpertka ds. nauka+biznes w Centrum Transferu Technologii Politechniki Krakowskiej. Posiada licencje audytora IMP3rove firmy AT Kearney z Hamburga. W ramach doktoratu na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadzi badania w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do zarządzania innowacjami. 

foto Szymon Sokołowski

Szymon Sokołowski

Sales Engineer w firmie Cisco – wspierający firmy w projektowaniu rozwiązań do budowy bezpiecznych sieci korporacyjnych dużych i średnich przedsiębiorstw.

Od 2007 r. zajmuje się konfiguracją, projektowaniem i wdrażaniem sieci rozległych i lokalnych, pracując dla największych polskich integratorów sieciowych. Od 2019 r. związany z firmą Cisco, w której skupia się na wsparciu działających w Polsce przedsiębiorstw zainteresowanych modernizacją swojej sieci firmowej lub transformacją dostępu do usług cyfrowych, kluczowych z punktu widzenia biznesu. Entuzjasta sieci definiowanych programowo i automatyzacji. Prywatnie pasjonat starochińskiej gry planszowej Go.

Partner główny

Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2021

logotyp ASTOR

Partnerzy MFI 2021

logo Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
logo Business in Małopolska
logo centrum edukacji lotniczej kraków airport
logo Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska
logo Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
logo DevaGroup
logo Diskus
logo Gminy Słomniki
logo Hearts & heads
logo Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią
logo Instytut Zootechniki PIB
logo Krakowski Park Technologiczny
logo Łukasiewicz - Krakowski Instytut Technologiczny
logo Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie
logo Stowarzyszenia Metropolia Krakowska
logo more bananas
logo polski klaster kompozytowych
logo Uniwersytetu Pedagogicznegoy
logo Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
logo wodociągi chrzanowskie
logo Womai

Partnerzy wspierający

logo apollo film
logo Centrum Sztuki Mościce
logo Filharmonia Krakowska
logo Kina Kijów
logo Małopolskiego Centrum Kultury Sokół
logo Muzeum Archeologiczne
logo Muzeum Etnograficznego
logo Muzeum Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
logo Nadwiślański Park Etnograficzny
logo Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
logo Teatru Słowackiego