nagłówek z napisem Małopolski Festiwal Innowacji

Przy kawie o innowacjach 2020

Przyspieszona transformacja cyfrowa społeczeństwa i jej wpływ na różnice społeczne, zmiany kulturowe i innowacyjność przedsiębiorstw

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 10:00

Moderowanie: Carolina Pietyra

Paneliści: Matylda Czesak, Paweł Zieliński, Hubert Turaj

Podczas warsztatu postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • czego nauczyliśmy się o zdalnym nauczaniu dzieci?
  • czy młodzież została utwierdzona w tym, że nie trzeba wychodzić z domu, by mieć jakościowe życie towarzyskie?
  • czy zdigitalizowane procesy zastępują pracowników?
  • czy proces przyspieszonej transformacji cyfrowej realnie pogłębia różnice społeczne?
  • jak efektywnie wprowadzać nowe modele biznesowe oparte o usługi online?
  • dlaczego w czasie dużego kryzysu decydujemy się na inwestowanie w innowacje bądź wstrzymujemy wszelkie inwestycje?
  • czy jesteśmy w stanie zapewnić pełną etykę projektową w sytuacji presji czasowej jakiej doznajemy w szczytowej fazie epidemii?

Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu w świecie nowoczesnych technologii

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 12:30

Moderowanie: Maciej Sowa

Paneliści: Anna Ledwoń, Urszula Podraza

Customer Experience, to po prostu, a być może aż, budowanie doświadczeń użytkownika bądź klienta na każdym punktu styku z marką. To między innymi mariaż User Experience (użyteczności stron internetowych) z Customer Care, czyli obsługą i opieką nad Klientem. Ale nie można wiązać tego pojęcia tylko i wyłącznie z Internetem i działaniami digital! Połączenie świata online z offline i budowanie doświadczeń, koniecznie pozytywnych, jest kluczowe w obu tych miejscach. Obecna sytuacja pandemiczna przyspieszyła cyfrową transformację, mylnie stawianą na równi z digitalizacją. Jednocześnie technologia wyprzedza biznes. I w tym biegu zapominamy o jednym: o człowieku.

Podczas dyskusji porozmawiamy o klientocentryźmie, etycznym marketingu w erze zmian, cyfrowej transformacji, a przede wszystkim łączeniu tych wszystkich aspektów z człowiekiem. I nie zapominaniu, że po drugiej stronie ekranu mamy nie tylko liczby, zyski, dane czy tabelki w excellu, a przede wszystkim kogoś z krwi i kości, ze swoimi potrzebami, motywacjami i indywidualizmem. O tym w świecie obecnej technologii bardzo prosto zapomnieć.

Kreowanie wizerunku marki – jak zbudować wartość firmy?

Data: 20 października 2020 r.

Godzina: 14:30

Paneliści: Witold Libera, Joanna Schmeltz  

Tworzenie rozpoznawalnej marki kojarzymy tradycyjnie z kosztownymi kampaniami reklamowymi, drogimi celebrytami i jeszcze droższym sponsoringiem sportowym. Konieczne wydają się duże nakłady finansowe i sztaby specjalistów. Sam proces budowania silnego wizerunku zdaje się być skomplikowanym i bardzo złożonym przedsięwzięciem. Czy tak jest rzeczywiście? Czy też stworzenie i rozwijanie silnej marki opiera się na kilku prostych zasadach?

Podczas dyskusji dowiemy się jakie są najważniejsze aspekty kreowania wizerunku. Omówimy praktyczne doświadczenia z pracy nad markami, wskazując na to co naprawdę jest istotne i przynosi efekty. Przekonamy się, że proste rzeczy w zasadniczy sposób wpływają na to, że marki mają wartość dla odbiorców.

Prelegenci

Prelegent Grzegorz Oleksy

Carolina Pietyra

Digital Strategist w Opus B i konsultant Service Design. Od ponad 10 rozwija się w dziedzinach projektowania zorientowanego na ludzi oraz w komunikacji marketingowej. Do 2012 roku Carolina budowała dział digitalowy w agencji reklamowej Opus B, następnie rozwijała polski oddział francuskiej firmy Aktan wyspecjalizowanej w projektowaniu innowacji w metodologii Service Design oraz w procesach transformacyjnych dla dużych organizacji. Od tego roku, Carolina Pietyra wraca do Opus B po to, aby rozwijać nowy produkt z obszarów digital transformation i digital adoption.

Specjalizacja Caroliny to: Service Design, UX Design, Design Strategy i Product Management. Jako inicjatorka projektu na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Digital Design”, Carolina wspiera od kilku lat studentów Akademii w rozwijaniu ich kompetencji w projektowaniu w sposób zorientowany na człowieka.

Prelegent Magdalena Petryniak

Matylda Czesak

UX Manager & Service Designer, Global Projects & Consulting Capgemini Polska. Zawodowo związana z projektowaniem procesów i narzędzi digital adoption. Wcześniej, przez 10 lat związana z branżą reklamową, marketingiem internetowym i PR.

Badawczo zainteresowana procesami projektowymi zorientowanymi na człowieka oraz innowacjami w zakresie usług, w szczególności w sektorze energetycznym oraz w sektorze elektromobilności.

prelegent Paweł Zieliński

Paweł Zieliński

Marketing & Communication Officer w ALTEN – globalnej firmie technologicznej, realizującej projekty IT oraz inżynieryjne. Specjalista w dziedzinie marketingu i PR, employer branding, autor, prelegent i organizator konferencji. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu najlepszych praktyk w komunikacji. Realizował projekty marketingowe we współpracy z: Google, Abbey Road Studios, Giant, Bayer, Województwo Pomorskie, Miquido.

 Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ. Współautor bestsellera marketingowego wydanego przez PWN “E-marketing. Współczesne Trendy. Pakiet Startowy”. Autor artykułów marketingu, PR i wpływie technologii na biznes i nasze życie.

Prelegent Magdalena Petryniak

Hubert Turaj

Współzałożyciel i partner zarządzający EDISONDA, firmy badawczo-projektowej specjalizującej się w projektowaniu produktów cyfrowych, należącej do grupy doradczej Grant Thornton. Od 15 lat zajmuje się projektowaniem, badaniami UX, tworzeniem strategii cyfrowych i śledzeniem, w jaki sposób zmiany produktów i interfejsów wpływają na zmiany zachowań ich użytkowników (jak przystało na psychologa z wykształcenia).

Pracował przy projektach dla organizacji w Norwegii, Francji, UK, Niemczech oraz US dla firm takich, jak ABB, AUTODESK, Boehringer Ingelheim, BZ WBK, EIF, ENEA, ING, IMPEL, ORANGE, RENAULT i ponad 260 innych. Systemy, które projektował służą m. in. do zarządzania uprawą ziemniaków, określaniem cen energii odnawialnej w regionie Skandynawii, zbierania inicjatyw innowacyjnych w banku czy sprawdzania wytrzymałości konstrukcji drapaczy chmur.

Piecze chleb, jest fanem prozy Stanisława Lema, kiszonek i pszczelarstwa.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Urszula Podraza

Managerka z ponad 25-letnim doświadczeniem w mediach i zarządzaniu komunikacją, trenerka, wykładowczyni akademicka, partner strategiczny agencji Planet Partners. Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża audyty oraz strategie PR, specjalizuje się w komunikacji kryzysowej.

Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych budowaniu wizerunku, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej. Autorka książki Kryzysowe public relations” oraz publikacji w mediach branżowych.

Prywatnie podróżniczka, miłośniczka książek i właścicielka bogatej kolekcji domowych roślin.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Maciej Sowa

Business developer w agencji kreatywnej More Bananas. Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie. Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 6 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach digitalowych, e-commerce i social media oraz współpracując ze startupami.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Witold Libera

Dyrektor Strategii agencji reklamowej Opus B. Od 16 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Pracował przy licznych projektach z zakresu strategii komunikacji, marki jak oraz brand&packaging design. Ceni zwarte myśli i zwięzłe zdania, stąd ten krótki biogram.

Prelegent Grzegorz Oleksy

Joanna Schmeltz

Joanna Schmeltz, dyrektor kreatywna w agencji reklamowej Opus B. Absolwentka wydziału komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Podczas 13 lat pracy w dziale kreacji tworzyła i współtworzyła wiele kampanii reklamowych, z których część została uhonorowana nagrodami branżowymi, takimi jak Effie i Mixx Awards.

Partnerzy

Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Logo Centrum-Transferu-Technologii-Politechnia-Krakowska
Logo Centrum-Edukacji-Lotniczej-Krakow-Airport
Logo Akademicki-Inkubator-Przedsiębiorczości
Logo SPP
Logo Aptiv
Logo Przedsiębiorstwo Społeczne Ambasada Kreatywności
Logo SPP
Logo Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Logo Przedsiębiorstwo Społeczne Ambasada Kreatywności