Idea Development Camp – rusza nowy program rozwojowy!

|

baner promujący wydarzenie

Krakowski Park Technologiczny, przy wsparciu finansowym Małopolski, uruchomił program szkoleniowy pod nazwą Idea Development Camp: psychologia w biznesie. To seria trzech szkoleń online skierowanych do wszystkich, którzy chcą poznać zachowania konsumenckie: do startupów, studiów growych i szeroko pojętej branży kreatywnej, a także do osób, które dopiero planują otworzyć swój biznes!

Szkolenie pn. „Pricing – jak wycenić swoje produkty” poprowadzi Piotr Bucki, trener wystąpień publicznych i komunikacji interpersonalnej, który od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w wielu obszarach życia.

„Marketing i zachowania konsumenckie – jakie zabiegi marketingowe są najskuteczniejsze?”, na to pytanie odpowie Katarzyna Szczot, ekspertka ds. marketingu i strategii marketingowych, która na co dzień pracuje ze startupami w Platformie Startowej Unicorn Hub.

„User Experience Design dla początkującego przedsiębiorcy. Jak utrzymać uwagę odbiorcy i zatrzymać go na swojej stronie?” to z kolei zagadnienie, które wyjaśni uczestnikom Iza Nowak, UX designerka, psycholożka, wykładowczyni na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Trzy szkolenia online będą odbywać się kolejno 21.09, 29.09 i 6.10 i są dostępne całkowicie darmowo dla każdego, kogo interesuje tematyka psychologiczna oraz prowadzenie biznesu.

Idea Development Camp zakończy się dwudniowym Bootcampem, który odbędzie się w dniach 27-28 października 2022 roku. To specjalnie przygotowany program skróconej inkubacji, a uczestnicy wyjdą z niego z opracowanym MVP, będą mieć także okazję wziąć udział w module radzenia sobie ze stresem dla przedsiębiorców.

Projekt Idea Development Camp odpowiada na, zauważone przez ekspertów Inkubatora Technologicznego, potrzeby startupów. Kładziemy nacisk na aspekt psychologiczny kompetencji biznesowych, chcemy skupić się na zachowaniach konsumentów i na tym, jak wiedzę na temat ludzkich zachowań można wykorzystać w rozwoju biznesu. Program kierujemy do początkujących przedsiębiorców i osób, które są na etapie pomysłu. Wiedza oraz narzędzia uzyskane dzięki udziałowi w projekcie, pozwolą lepiej zrozumieć klienta i dotrzeć do niego w odpowiedni sposób. Szczególnie w dzisiejszym świecie, dotkniętym kryzysem coraz ważniejsze staje się wnikliwe i głębokie zrozumienie klienta oraz jego motywów, tylko w ten sposób przedsiębiorcy mogą zwiększyć szanse sukcesu na rynku – mówi Maria Zakrzewska, koordynatorka projektu.

Połączenie zagadnień z psychologii biznesu z programem skróconej inkubacji przyda się każdemu początkującemu startupowi, dla którego zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe.

KPT od lat organizuje wydarzenia wspierające startupy i branżę grową, przykładem mogą być: EIT Digital Venture Program, akcelerator KPT ScaleUp, Inkubator Digital Dragons, Konferencja Digital Dragons, czy Akademia Digital Dragons.

Więcej informacji oraz rejestracja na wydarzenia dostępna jest tutaj.

Organizatorem szkoleń jest Inkubator Technologiczny Krakowskiego Parku Technologicznego. Projekt realizowany jest przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego w ramach programu „Małopolska – tu technologia staje się biznesem”.