Jak zepsuć burzę mózgów?

Szczegółowe informacje

Nazwa wydarzenia:

Jak zepsuć burzę mózgów?

Data wydarzenia:

22 czerwca 2021 r.

Godzina wydarzenia:

14.00 – 15.00

Rejestracja:
Organizator:
Miejsce wydarzenia:

online

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami:

Opis wydarzenia

Zróbmy sobie burzę mózgów!
To hasło – w takiej, czy innej formie – pada w organizacjach często. To proste – burza mózgów to fenomenalne narzędzie, dzięki któremu szukamy pomysłów na rozwiązanie jakiegoś problemu wspólnie. Jednak zaproszenie do burzy mózgów często wywołuje też sarkastyczne uśmiechy na twarzach tych osób, które mają w tej burzy mózgów uczestniczyć. Czemu? Bo – zaryzykuję – w 80% organizacji organizujący, czy prowadzący burzę mózgów popełniają masę błędów, które nie tylko nie wykorzystują potencjału tego narzędzia, ale – co o wiele gorsze – zniechęcają ludzi do jakiejkolwiek pracy twórczej. To zniechęcenie utrwala też poczucie „nie bycia kreatywnym”, czy „nie posiadania dobrych pomysłów” u wielu osób. Jeśli tak jest, to nie dziwne, że poszczególne osoby nie czują się dobrze w zadaniu (wymyślajmy rozwiązania), w którym raz po raz udowadnia im się, że nie są wystarczająco twórczy, czy pomysłowi.

To webinarium to Twoje remedium na powyżej opisaną sytuację!

Dowiesz się:
– Jak zorganizować i poprowadzić burzę mózgów, która z powodzeniem angażuje wszystkich członków zespołu
– Jakie są najczęściej popełniane błędu przy organizacji i moderacji burzy mózgów
– Jakie są remedia na te błędy – czyli, jak zrobić to lepiej
– Jak wykorzystać burzę mózgów do tworzenia kultury organizacyjnej sprzyjającej pomysłowości i innowacyjności

Webinar poprowadzi:
Janek Strycharz – ekonomista z doświadczeniem w badaniach rynku, badaniach konsumenckich, czy – szerzej – w zbieraniu informacji o doświadczeniach i potrzebach klientów. W ciągu ostatnich 10 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych (np. rekrutacja, czy podnoszenie kompetencji pracowników).

Łukasz Maźnica – trener Design Thinking i Service Design, a jednocześnie praktyk tej metody, specjalizujący się w poszukiwaniu insightów w jakościowych badaniach doświadczeń. Jako mentor i doradca od ponad pięciu lat współpracuje z firmami, administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking dla studentów kierunków informatycznych. W swojej karierze realizował projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: Martes Sport, Media Expert, VOX, ABB Hitachi PG, Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ, czy Fundacją GAP.

grafika promująca wydarzenie z fotografiami ekspertów

FACEBOOK

Zobacz nasz profil na portalu Facebook.

YOUTUBE

Sprawdź nasz kanał na portalu YouTube.

WIEDZA O
INNOWACYJNEJ MAŁOPOLSCE

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Departament Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki

ul. Racławicka 56,
30-017 Kraków

Kontakt

12 63 03 453

12 63 03 348

12 63 03 549

POLITYKA PRYWATNOŚCI