Przy kawie o innowacjach #2
Szczegółowe informacje
20 października 2020 r.
12:30
Opis wydarzenia
Customer Experience, to po prostu, a być może aż, budowanie doświadczeń użytkownika bądź klienta na każdym punktu styku z marką. To między innymi mariaż User Experience (użyteczności stron internetowych) z Customer Care, czyli obsługą i opieką nad Klientem. Ale nie można wiązać tego pojęcia tylko i wyłącznie z Internetem i działaniami digital! Połączenie świata online z offline i budowanie doświadczeń, koniecznie pozytywnych, jest kluczowe w obu tych miejscach. Obecna sytuacja pandemiczna przyspieszyła cyfrową transformację, mylnie stawianą na równi z digitalizacją. Jednocześnie technologia wyprzedza biznes. I w tym biegu zapominamy o jednym: o człowieku.
Podczas dyskusji porozmawiamy o klientocentryźmie, etycznym marketingu w erze zmian, cyfrowej transformacji, a przede wszystkim łączeniu tych wszystkich aspektów z człowiekiem. I nie zapominaniu, że po drugiej stronie ekranu mamy nie tylko liczby, zyski, dane czy tabelki w excellu, a przede wszystkim kogoś z krwi i kości, ze swoimi potrzebami, motywacjami i indywidualizmem. O tym w świecie obecnej technologii bardzo prosto zapomnieć.
Więcej o warsztatach można przeczytać tutaj.
Zobacz naszą stronę na Facebook
Odwiedź nas na LinkedIn
YOUTUBE
Sprawdź nasz kanał na YouTube
WIEDZA O
INNOWACYJNEJ MAŁOPOLSCE
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Departament Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki
ul. Racławicka 56,
30-017 Kraków
Kontakt
12 63 03 453
12 63 03 348
12 63 03 549
POLITYKA PRYWATNOŚCI