Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie!
Polski Kongres Przedsiębiorczości to miejsce wymiany wiedzy i doświadczeń oraz doskonała przestrzeń do nawiązywania nowych kontaktów. Idea Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości powstała w 2013 roku i na stałe wpisała się w kalendarz najważniejszych wydarzeń gospodarczych w kraju. Od 2021 roku miejscem spotkań jest stolica naszego regionu.
Małopolska jako Partner Główny tego wydarzenia serdecznie zaprasza na dwa „małopolskie” panele dyskusyjne. Jednym z nich jest panel „Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie” podczas którego porozmawiamy z Partnerami tego wyjątkowego projektu o jego kluczowych założeniach. Pochodzenie ma znaczenie – to idea przyświecająca Małopolsce w tym przedsięwzięciu, a przyznawany specjalny znak „Made in Małopolska” potwierdza szczególną wartość małopolskiego biznesu, miejsc, obiektów, inicjatyw czy wyjątkową jakość produktów z naszego regionu. To doskonałe narzędzie nie tylko promocji produktów czy usług, ale przede wszystkim budowy w świadomości Małopolan i turystów pozytywnych skojarzeń poszczególnych marek z miejscem ich powstawania. „Made in Małopolska” podkreśla miejsce pochodzenia firmy czy produktu, a także potwierdza ich renomę.
Partnerzy projektu otrzymują prawo posługiwania się znakiem Made in Małopolska i mogą go umieszczać na etykietach czy opakowaniach produktów, na stronach internetowych czy stosować go w działaniach własnych firmy. Posługiwanie się znakiem jest sygnałem dla konsumentów i klientów, że produkty czy usługi nim opatrzone są godne polecenia.
Na panel „Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie” zapraszamy 13 listopada o godz. 13.30 do Sali głównej Centrum Kongresowego ICE Kraków. Z zaproszonymi partnerami projektu Made in Małopolska porozmawiamy o partnerskiej współpracy Małopolski z markami regionalnymi, wpływie marki regionu na rozwój przedsiębiorczości, znaczeniu pochodzenia produktu dla klientów, patriotyzmie gospodarczym jako wartości dla kontrahentów i konsumentów, rozpoznawalności marek wyróżnionych Made in Małopolska na rynku lokalnym i globalnym oraz o tym czy warto być Made in Małopolska.
W dyskusji wezmą udział: Alicja Kowalik – Prezes Zarządu Targu Pietruszkowego, Sebastian Konopka–właściciel firmy obuwniczej Conhpol Henryk Konopka, Grzegorz Biedroń – Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Wacław Furmanek – Prezes Zarządu Uzdrowiska Wysowa SA, Agnieszka Sendor – założycielka i właścicielka Pstrąga Ojcowskiego, Aneta Larysa Knap – właścicielka Folk Design oraz Paulina Surman –Zastępca Dyrektora Kancelarii Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, czyli Organizatora projektu. Rozmowę poprowadzi Irek Jakubek z Grupy RMF, która jest również Partnerem projektu Made in Małopolska.
Więcej informacji o Made in Małopolska można przeczytać na stronie projektu.
X Polski Kongres Przedsiębiorczości potrwa dwa dni (13-14 listopada). W ramach wydarzenia odbywa się blisko 30 paneli dyskusyjnych, które swoją tematyką obejmują najistotniejsze tematy dla polskiej gospodarki, a dyskusjom towarzyszy strefa wystawiennicza. W wielu kongresowych rozmowach wezmą udział liczni reprezentanci biznesu, nauki i samorządu z Małopolski. Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu, a szczególnie w panelach organizowanych przez Małopolskę. Obok panelu „Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie” drugim będzie panel poświęcony tematyce technologii wodorowych pt. „Łączy nas wodór – małopolski sposób na bezpieczeństwo energetyczne i innowacyjność”.
Więcej informacji o kongresie, jego szczegółowy program oraz formularz rejestracji dostępne są pod tym linkiem.